קבוצות דיון

18087 Members

שילוב רגליים לזיפרים

יש נק פוקוס של ״רגלי ברבי״, אך בכל הסרטונים באתר רואים שהמדגים עושה זיפרים לדעתי במה שמכונה ״מצב 2״ ולא בעיטות קטנות בדלי. באיזה שלב בתהליך הלמידה משלבים מצב 2 לסגנון?
0

איך נראית השחיה שלי לדעתכם?

אני מבין את מגבלות הצילום אבל חכו גם לחזור 
0

למה אני לא מצליחה לשחות ״רגוע״?

אני ״סיימתי״ את הקורס, מצליחה לנשום כל 4 וכל 2, ואפילו  משלבת נשימה כל 3 (לשני הצדדים). אבל אני לא מצליחה לשחות יותר מכיוון אחד בלי לעצור ולהסדיר נשימה. אני מרגישה שאני מוציאה הרבה אנרגיה ל״סיבוב״ של הגוף, וככל שאני מתקדמת לכיוון הקיר עולה לי הדופק. כשאני מנסה לשחות יותר לאט, אני נלחצת כי רוצה להגיע לאויר יותר מהר. צירפתי סרטון (זווית לא מושלמת) מסוף האימון האחרון למקרה שיש טעויות בולטות..
0

המשך שאלה

היי, הגבתי למה שרשמת, אולי התפספס :)

https://membership.ti-swim.co.il/community/s/ti-2-community/beginners/%D7%90%D7%A9%D7%9E%D7%97-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7
0

רגליים

איפה ניתן לראות עבודת רגליים בתרגולים?
0

Are you sure?